giltig och ogiltig frånvaro

Hello,
jag vet att jag är en otroligt oaktiv bloggare just nu. Vet egentligen inte varför, gör ju egentligen en hel del roliga saker om dagarna när jag är på skolan. Men det är som att när jag kommer till mitt lilla rum på kvällarna så tjurar jag ihop lite, längtar hem en hel del. Fast jag har ju också haft lite giltig frånvaro härifrån i helgen när jag hade Per på besök. Vi bodde på hotell i Malmö, var på V75 på Jägersro, knatade lite på stan och sånt där. Mycket mysigt :)
 
Nu är det strax dags att försöka sig på att sova, har stalltjänst denna vecka så jag börjar 0700 imorgon. Har körning på eftermiddagen, skräckblandad förtjusning ;)
 
Jag och Marabou vid avslutningen på gårdagens pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0