Hemmahelg och examen

 
Jag är åter, hade en mycket mysig helg i hemlandet. Gosade med Per och Happy. Fick mat och en mysig kväll hos mamma och Hasse och tittade in hos Elin. Är nöjd med allt men fattar inte hur tiden kunde gå så jädra fort?
 
Nu är jag tillbaka i verkligheten, har stalltur måndag - onsdag istället för Hanna eftersom hon var världens bästa och tog min stalltur i helgen. Så idag blev det skola från 07-17. Dagens första lektion var unghäst och examinering i häst vid häst för Bo Jenå. Kände mig inte särskilt nervös förrän jag vände upp på medellinjen och skulle göra uppställning och presentation - då blev allt plötsligt rätt vimsigt. Men jag höll ihop rätt bra ändå och godkänd blev jag. Alla i gruppen klarade det - hurra! :) Fläcken var duktig och stilig med sina knoppar. Efter lunch var det repetition av hästens mag- och tarmkanal.
 
Nu ikväll har jag, förrutom en liten oplanerad powernap, försökt knåpa ihop ett diskussionsunderlag om utbildningsskalan. Ska försöka skriva lite mer innan jag måste sova. Börjar 07 imorgon!
 
Världens bästa Per och Happy. Sötaste Jätten. Vårt fina vardagsrum som Per städat och gjort fint tills jag anlände i fredags. Jag och Fläck på Kastanjegården efter examen och så hans fräsiga tvåfärgade knoppar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0