2 vilodagar

Nu har vi vilat två dagar, välbehövt, mina ben var verkligen stela igår. Känns bättre idag så imorrn kör vi igen, då ska vi ut i skoen och mysa :) Dock sa Carolina i stallet idag att hon trodde att det kunde finnas björn uppe vid Snägden. Fy fan, vi tänker inte ta några chanser, jag är livrädd för björnar!

Men i vilket fall som helst så har jag haft fel, det finns faktiskt några fler filmer när jag rider på Baxter, här kommer en!

Här är han ganska nyss 3 år fyllda, smällfet och vi tränar galoppfattningar. Det är lite tråkiga ljud med, men det får gå ändå! :)



Idag hade Baxters hagkompis tjej Linnea varit ute och fotat dom i hagen, jag hoppas att hon ska lägga ut dom bilderna på facebook snart så jag kan tjuvlåna dom av henne!

Kommentarer
Postat av: Carina Slättman

Hej och Hå! Vad duktiga ni va!!



Kram från Carina S

2010-08-23 @ 14:47:37
URL: http://stallslattman.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0