härligt med häst

idag har vi varit ute i skogen och galopperat, det var superhärligt, han är så snäll och duktig! Han har så stor och vägvinnande galopp, så det är så härligt att susa fram i skogen :) Var också iväg en sväng till Matfors på förmiddagen och kollade på hopptävling, det var bra, nu känner jag mig inspirerad :)

Dock är han inte lika duktig i boxen, idag när jag kom till stallet hade han rivit ner sin saltsten, bajsat i krubban och rivit ner hans resvervkrubba som han har eftersom han alltid bajsar i krubban. Typiskt. Men det var bara att röja upp efter ligisten, jag surrade fast hans reservkrubba med ett balsnöre så jag hoppas den ska sitta kvar nu!

Imorgon blir det en lugnare skogsrunda, ska försöka låna mig, eller alternativt köpa en kamera som jag kan dokumentera själv med. Fortsättning följer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0