Träningsvärk

Jag kommer ha träningsvärk imorrn, mina ben är helt slut. Har tränat för Helena igen, kämpade hela tiden med att hålla in ytterbogen som lever ett eget liv! Det gick nog rätt bra ändå, fast jag önskar att det skulle gå ännu bättre, det kanske kommer :) Mina nya stövlar var iallafall riktigt sköna att rida i. Efter ridningen provade vi att använda hans nya, dyra liniment som Helena har hittat. Det ska bara användas på hans vänster bak, vi får lov att vara rädd om hans kotor så dom håller länge. Passade på att strecha lite också, tror han tyckte det var skönt. Det får jag lov att bli bättre på, vore kanske inte så dumt om jag strechade mig själv nån gång också ;)

Nu väntar en dags vila och sen några lugna dagar i skogen, på onsdag har jag bokat in lektion för Annelie, ska bli kul! Vi kanske tar fram några bommar och gör ett litet hinder till och med, får se om han har fattar det där med att lyfta på fötterna för saker.

Jag ska jaga vidare efter en dokumenterare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0