Bilder från igår

Det är precis som vanligt med youtube, men här kommer iaf två bilder som jag har tagit från filmerna. Där av så sjukt bra kvalité ;)





Det gick jättebra allting, han var superpigg och tyckte verkligen att det var roligt! Han hoppade riktigt fint också :) Kul att se! Nu ska jag börja göra mig redo för att åka och jobba några timmar, sen fixa åt Baxter och rida Carolina. Per har åkt till England för att titta på fotboll hela veckan - kul för honom, men tråkigt för mig :p Undra hurj ag ska komma upp på Carolina nu...


Kommentarer
Postat av: fridan

söt pålle och duktig på att hoppa med :)



sv: okejs, kanske man skulle kolla på det fodertillskottet från krafft :) tack för tips!

2010-12-08 @ 07:18:14
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0