God morgon

en ny dag hotar mig...

Men, jag har faktiskt inga måsten alls idag! Och det känns ganska skönt så därför tänkte jag försöka utnyttja den till max. Ska inleda med en ordentlig rengöring av vårt lilla hem, fint att städa bort all gammal skit så den inte får vara med på det nya året. Sen ska jag åka och vara med Baxter Brax, han har vilat nu sedan två veckor kanske, tycker lite synd om honom så jag tänkte ta en promednad, eller släppa honom i ridhuset kanske. Eller egentligen vore det roligt att släppa honom i paddocken, men den är så sjukt stor. Jag vill ju absolut inte att han ska göra sig illa! Efter det har jag också en liten fundering på att komma iväg på några affärer, vill på grafströms och kolla på ett par vita ridbyxor från Mountain Horse, vi måste köpa några skydd åt Carolina som hon kan ha i hagen. Hon är på sig själv på bakbenen med frambroddarna och det är inte så fint, fast bra att hon är glad och busar i hagen tycker jag!

Fast frågan är om jag kan få med min fina Per? Han är inte så förtjust i affärer ;)


Vad tycks? :) Och varför blir alla mina bilder från mobilinlägg åt fel håll? Det ser ju rätt ut när jag skickar iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0