Long time no seen

Hej,
vårt internet har verkligen inte varit samarbetsvilligt den senaste tiden. Och så har vi varit överallt och ingenstans hela julen, men nu är vi hemma igen :) Vattnet som frös på vår övervåning har tinat igen och allt är frid och fröjd! Förrutom att jag har jobbat idag och är helseg.. dessutom på dåligt humör. Men jag tänkte att om jag räknar upp allt jag har blivit bortskämd med i juklapp så kanske jag blir lite gladare :)
- Prenumeration på Ridsport i ett helt år!
- Peak-hood
- Digitalkamera
- Lite pengar
- Brödrost
- Tavla som farfar målat
- Ridhjälm!! :D
- En superfin kalender
- Ridstrumpor och andra bra varma sockar
- Presentkort på Grafströms och bensincheckar
- Godis
sen är det helt säkert mer saker som jag inte minns just nu.
Ska försöka komma ut och prova min nya kamera nån dag snart, sen kommer det bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0