Seg deg

- Carolina var superfin på banan! Kändes stabil och fin hela vägen genom kurvorna :)
- Hästarna rymmer inte längre
- Har lyckats köpa nånting i julklap till Per 
  
  Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Har tänkt på massa saker som jag ska skriva om men just nu är jag så trött så det är helt tomt i skallen. Lilla Braxen har gjort nånting dåligt med ett bakben, han är svullen strax under hasen på vänster bak. Det är inte som en galla utan stenhårt! Det måste ha hänt i hagen i lördags, jag hoppas verkligen inte att det är något dåligt. Imorgon ska jag träffa Helena dirket efter hennes jobb så får vi se hur det ser ut då.



Den här bilden blir man lite gladare av iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0