Väntar

Kul med julbord igår, trevliga människor! Fast jag och julmat...det är liksom inte handen i handsken. Men jag provade faktiskt :) Dock gick det lättare med efterrättsbordet, tills jag blev rund om en boll och lite lätt illamående, men det var det värt. Efter allt mat och prat var vi ett litet gäng som åkte ner till stan, jag var först lite tjurig men Per övertalade mig - jag är för snäll :p Men det var också riktigt trevligt, vi gick på Bishops och satt där och pratade, Marita Lund som jag tränade för tidigare med Baxter var också med så nu hoppas jag att jag ska luska fram någon mer som vill träna för henne på THF. För om vi vi minst tre kunde hon komma ut, det skulle vara jättekul!

Nu sitter jag och väntar på min snälla pappa som ska skjutsa mig till stallet och Baxters löshoppning :) Dit kommer också syster och en till ifrån hennes by och så ska vi handla julklappar - tur att man är stark så man inte är ett spöke hela dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0