Inställd träning - annan träning

Hej,

idag var det fullt upp med hästar, började med Carolina en sväng. Hon var lagomt pigg idag så vi hade en ganska mysig tur trots det tråkiga vädret :) Sen åkte jag till Oxsta och tog ut både Penny och Gurra. Penny var superladdad och hon har verkligen fattat att det är galopp som gäller när jag kommer och rider. Det gick undan som fasen! Det kändes som det var med livet som insats vissa stunder ;) Men hon är ganska rolig att hålla på med.

Lite senare åkte jag upp till THF och kollade på hoppträning, det är bra, då blir man inspirerad och sugen! Tyvärr ställde Annelie in vår träning ikväll. Så jag tog dressyrsadeln och tänkte vara lite duktig och trimma ordentligt, tyärr var det fullt i ridhuset, ungefär 10 hästar samtidigt. Antar att det är så det blir när det är regnväder! Men han fick ju träna på att hålla nerverna i styr när det är massa saker som händer hela tiden.

Har även hunnit med lite hundbus idag, Herrman och Magnus kom förbi en stund och busade. Det gillar Happy :) Tror att Tanna och Olivia också gillar det så dom får lite avlastning, Happy är en krävande kompis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0