KungBaxter!


Baxter är en kung! That's it

I lördags kammade han hem sin LC:1a och när dom andra ryttarna ridigt klart sina klasser stod han också som segrare i klubbmästerskapet 2010. Det känns riktigt kul, lill-Braxen börjar bli stor nu.

Halva programmet finns filmat men som vanligt vägrar internet samarbeta med tuben, inte ens hos pappa ville det fungera. Men jag ska göra fler försök hos mamma i veckan.

Annars så känns det som jag mest bara håller på med massa hästar, var i Oxsta i måndags, jobbade hos Svante i fredags och så tränade jag med Baxter ganska mycket i veckan inför tävligen.

Carolina och jag njuter av snön och det fina underlaget som det erbjuder, igår gjorde vi sällskap med Lars och deras nya kallblod på en sväng till Östlings och tillbaka, imorgon ska vi ut och träna igen. Tror att vi ska rida två varv runt Bandsjön. Bara lugnt tempo på tygeln hela vägen och jobba på, nästa måndag ska vi in på banan. Det känns lite pirrigt, men vi ska få sällskap av Kristin och deras häst så det blir nog bra!

Nu ska jag fortsätta kolla på tvn och somna i soffan ;) Imorgon är det fyra hästar som ska ridas!

Kommentarer
Postat av: Carina Slättman

Ett JÄTTESTORT GRATTIS!!



Hälsningar från Stora Bandsjön

2010-11-15 @ 19:09:02
URL: http://stallslattman.zoomin.se
Postat av: Matilda

Tack så mycket :)

2010-11-18 @ 22:39:10
URL: http://baxters.blogg.se/
Postat av: Lisa Welin @ Sofie Svensson

Söt häst, och grattis :)

2010-11-22 @ 11:15:36
URL: http://equiline.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0