Skön dag!

Hej,

idag har varit en riktig skön dag, började med att städa och röja upp inne. Per var ute och fixade stallen, sen hämtade jag upp Elin i Timrå och sen red hon en sväng på Carolina. Jag tog med mig Happy och hängde med, riktigt nyttigt att gå brevid och se hur hon sätter fötterna och hur hon ser ut från sidan. Det är mycket kvar att jobba med, men det har hänt lite grejer ändå :)


Gillar att slå flera flugor i en smäll! Hästen blev riden, Happy fick gå promenad, jag blev motionerad, fick umgås med Elin - Perfekt

Sen åkte jag och Perka till Baxter. Han är så gullig och snäll :) Vi mockade och pussade lite på honom, sen fick han göra kväll. Nu ligger vi i soffan och är proppmätta. Imorgon är det nya tag, skulle gärna komma ut och röra på mig igen. Har hittat två jobb som jag ska söka, ska kolla med en referens innan jag skickar in det bara. Ska träna med Baxter för Helena inför träningen nästa helg och också kolla på en liten bäbishäst... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0