Stalljouren är över

Helgen och jouren är slut, det mesta gick riktigt bra! Skönt att ha det överstökat, fast jag tycker inte att det är så väldigt jobbigt ändå. Ganska mysigt att fixa och greja.

Igår åkte jag hem efter utsläppet och tog en tur på Carolina också, sen på kvällen red jag Baxter i ridhuset :)



Här är Baxter en buse i ridhuset på lördag kväll, tänkte att han skulle trava fint för mig. Men det blev mest annat ;)




Här är Per på hövagnen igår, jag lät mitt finger vara med på bilden också som bevis att jag hjälpte till!

Idag är det en ovanligt ledig måndag och snart har hela dagen gått utan att jag har gjort nånting nästan - inte bra! Jag skyller på att min syster och hennes kompisar som varit i globen i helgen gjorde en mellanlandning här hos oss och lurade med mig till stan och Birsta. Så nu ska jag sätta fart!
Kvar att göra under dagen 
  - Mocka och fixa stallen
  - Städa och göra jul inne
  - Åka tillbaka till stan och köpa julklapp till mig själv och en gardinstång
  - Mocka och gosa med Baxter
  - Borsta och sköta om Carolina

  Ingen tid att förlora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0