Gårdagen i Oxsta

Hej,

igår känns det som vi var i Oxsta hela dagen, först red jag Penny. Vi skulle försöka fatta högergalopp vilket blev en ganska svettig och utdragen kamp då lilla fröken inte hade några som helst planer på det. Men till slut fick vi till det! :) Sen var det Carolinas tur, hon var fick och glad, red fem bakvarv och sen tre intervaller. Tyvärr tog hon och galopperade två gånger men sen lärde jag mig hur jag skulle hålla i och balansera upp lite mer så sista gången gick det bra. Sen fick hon låna en box medans jag skrittade Gurra en sväng, det var skönt så hann hon torka till lite. Dock började det regna när jag var ute på sista svängen så jag trodde att jag skulle frysa ihjäl.

Vi åkte upp till Baxter senare på kvällen, köpte med oss mat som vi åt i cafeterian medans vi kollade på Nina träning en stun. Sen gick vi ner till Bäbisen och mockade, plus massa godis och mys såklart!

Just nu är Per borta och skor, jag har städat här hemma. Ska gå ut och mocka lite innan jag måste iväg till arbetsförmedlingen. Sen blir det en sväng till Baxter :) Carolina ska skrittas sen i eftermiddag när jag kommer hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0