Super Baxter!

Hopptränade med Braxen igårkväll för Annelie och det gick hur bra som helst! Han var pigg och glad, först travade vi bommar och började sen med små krysshinder som sen byggdes ihop och blev en 5½a. Först travbom, litet krysshinder sen ett galoppsprång och kryssoxer. Det var första gången vi hoppade hinder i följd på det sättet, och första gången vi hoppade oxer! Lill Braxen var så duktig, han tyckte att det var riktigt roligt och var lite pigg på hindren :P Min snälla mamma var också där och filmade. Men som vanligt kan jag inte ladda upp det på you tube här hemma så jag får göra det en annan dag.


Här är en bild från filmen, vi hoppar hela 90 cm ;D

Carolina har varit ute på tur med grannpojkar idag, vi gjorde sällskap med Domian och lilla Ouzo. Hon var riktigt het uppe på banan när Domian låg långt framför så jag lättade på tyglarna lite så sa det bara svisch innan vi var ikapp :) Vi ska absolut göra sällskap med dem mer ofta, roligt för både mig och henne!

Längtar massor efter snö nu så vi får bra underlag överallt, då ska vi träna massor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0