Tillbaka till verkligheten

Update från de senaste dagarna ;

Fredag - Helena red Baxter. Carolina och jag var ute på en tur i solen, vi red på vägen ner mot Vävland nästan hela vägen fram tills asfalten börjar. Hon var glad och lagom pigg :) Jättemysigt!

Lördag - Carolina vilade. Jag var på THF och kollade på klubbmästerskapet i hoppning, mycket inspirerande att se! Känns så kul nu när det inte är liiika lånt bort att Brax ska kunna kravla sig runt en bana :)

Söndag - Baxter vila. Carolina gick några intervaller på banan, inte så snabba men hon kändes fin. Väligt glad och nöjd med att få röra på kroppen. 

Igår hade vi halloween fest här hemma så ikväll är det mest bara två trötta som titter framför tvn och halvsover. Imorrn blir det nya tag! Jag ska rida ut på Baxter ganska tidigt, anmälde oss till klubbmästerskapet i dressyr om två vecckor, så jag hoppas att det inte är stenhårt precis överallt för jag hoppas att vi ska kunna träna på lite övergångar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0