Lunchblogg

Hej,

nu ska jag skylla på internet igen för att jag uppdaterar så dåligt ;)

Det känns inte som det har hänt så väldigt mycket spännande sen senast, red Carolina alla dagar utom lördag-söndag förraveckan. Det är svårt nu när det är stenhårt i marken, går bara att skritta överallt så det känns bra att hon får gå fler dagar då när det inte går att trötta ut henne riktigt. Baxter vilade till och med igår, först rakde vi honom sen red jag en stund i ridhuset. Han var faktiskt jättesnäll och klippa, det var bara på slutet som han var lite besvärlig. Men ändå väldigt bra för att bara första gången :) Han kändes riktigt fin att rida också, det var nog bra att han fick vila lite!

Nu håller vi precis på att äta lite lunch sen ska jag sticka iväg till Oxsta för att rida Penny & Gurra!

Kommentarer
Postat av: mattemia

Det var jätteskoj att få se lilla Baxter "in live".

Han är verkligen jättefin o har mycket trevliga rörelser. Ge honom en stor puss ifrån mig.

Kramen

2010-10-27 @ 14:16:09
URL: http://lusitanoqsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0