Dagen före dagen

- har jag en hemsk träningsvärk!

Red Carolina en sväng imorse, men varför måste det alltid regna när jag ska morgonrida? Vi tog en lugn runda bara, tur att hon har fått ett ländtäcke nu så hon inte blir kall och blöt om sin känsliga rygg :) Hon var duktig och snäll, i helgen ska jag byta tillbaka från pelhamstången och använda det tredelade istället, vill helst rida på ett enkelt bett. I helgen är jag ledig så jag ska passa på att ta någon riktigt mysig tur med henne :)

Imorgon är det alltså dags för Baxters debuttävling i dressyr, vi ska rida LC:1. Det är bara klubbtävling på Timrå och det ska bli riktigt roligt! Jag hoppas mest på att han ska sköta sig fint med staketen och att vi får till några moment på ett bra sätt. Jag hoppas att någon ska kunna filma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0