Idag vart mest bara Kappahl

har jobbat mellan 12-20, så det vart inte så mycket hästar. Baxter fick bara snabbmockat, han hade ändå vilodag. Men jag skyndade mig efter jobbet och nu har jag tagit en minisväng på Carolina här på ängen, hon höll inte på och tjurade nånting idag! Och tre gånger så lyckades vi flytta ut hennes dumma bakben så då nöjde vi oss innan det kom massa protester, det är bäst att ha glada hästar! :)  Imorgon ska Helena ta hand om Baxter och rida lite på honom, så jag får inte rida honom förrän söndag. Det är trist, men då blir det ännu roligare när man har längtat också. Om två veckor är det Maria Eriksson träning, det är inte bestämt vilken av oss som ska rida än men det ska bli hur kul som helst att se och höra vad hon har att säga om honom. Och om det är jag som sitter på läktaren ska jag filma och suga i mig allt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0