Kvällsblogg

Idag hann jag inte med så mycket hästar, hade en lång dag på Granngården men så fort jag slutade så åkte jag iväg till Baxter och gjort klar honom. Borstade och gjorde han fin, tog lite extra hand om hans bakben med liniment och skydd som han får ha över natten. Han har en tjurig liten galla på vänster bak som vi pysslar om lite extra så den inte ska ställa till några problem framöver. Tyvärr så han har ganska lätt för att få sår i karlederna så det är tråkigt nu när hagen är lerig, bäst att spola noga och hålla rent!

Carolina har ledigt idag och imorgon efter hennes behandling igår kväll. Men imorgon ska hon också bli borstad och pysslad med när jag jobbar lite kortare dag :)

Det var allt för idag, imorgon ska jag försöka ta fram några dressyrstaket och rida igenom programmet med Baxter inför lördag, hur nu det ska gå ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0