Pigg tjej!

Hej!

Idag red jag en sväng på Carolina innan jobbet, hon är verkligen super laddad! Tyvärr så stressar hon upp sig väldigt mycket när hon är såhär pigg så imorgon bär det av till THF för att låta henne ladda ur lite på sandstigarna, först så ska jag rida henne lugnt runt i skogen och sen göra någon repa lite snabbare. Hoppas man inte blåser bort ;)  Har smörjt upp hennes saker och lagt fram det vi ska ha med oss imorgon, hon måste ju vara ren och fin när hon ska åka bort.

Baxter har vilat idag så jag susa ut till honom på lunchen och mockade, sen ringde Helena vid fyra och hade också varit där en sväng så det var ju bra, så han fick lite mer omsorg och kärlek än bara mockat i boxen!

Nu ska jag se på "Välkommen åter" och sen hoppa ner i sängen så jag är pigg och glad tills imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0