Update

Nu var det länge sen, inte bra! Men det har varit fullt upp så jag har stupat i säng så fort jag kommit in och lite dålig internetanslutning när det har funnits lite tid. Men nu är jag inne :)

Carolina, och jag själv, har fått en introduktionskurs i akademiskridning av Mia. Vi fattade nog några saker som vi ska försöka träna på så hon kan bli lite starkare och mer i balans! Nu i veckan har vi varit ute på vägen och i skogen för att träna, hon blir lite stressad när det blir jobbigt att gå på tygeln så då släpper hon allt stöd i munnen och tappar all framåtbjudning, så därför passar det lite bättre att rida ut för då har vi mycket mer bjudning framåt. Men det kommer att bli mer paddock ridning, förhoppningsvis imorgon innan jobbet.

Baxter har gjort lite utav varje, i söndags var vi på långtur tillsammans med Niktia rund Lögdö. Det var mycket nyttigt för både hans kropp och knopp att komma iväg på en längre tur där det fanns massa saker som han kunde träna på att inte bli rädd för :p I tisdags blev det en hårdkörare när Helena red för Mara Eriksson för första gången, jag tycker att han skötte sig hur fint som helst!




Nu ska jag skynda mig iväg och rida honom en sväng innan jag måste vara på Kappahl i Birsta!

Kommentarer
Postat av: Sara

Finaste braxen!!

2010-09-19 @ 15:46:03
Postat av: sara

Finaste braxen!

2010-09-19 @ 15:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0