Höstdag

Lyckades inte ladda upp filmen på YouTube idag, internet strular! Baxter fick vilodag idag men jag tog en mysig tur på Carolina i solen imorse :) Hin har blivit mycket piggare nu, säkert för att hon sover inne och för att det har blivit mycket kallare ute. Varför blir hästar piggare då? Funderar på om jag ska ta med mig henne upp till Timr ånågon dag och låta henne trava på lite mer där underlaget är bättre, det är så hårt överallt här. Hon gnisslade tänder idag igen, har bytt tillbaka till det tredelade, men ska kolla i Baxters skåp om han har något annat som vi kan prova. Imorgon har båda vila och jag ska jobba på Granngården, har tänkt knata över till Peter och Ann och hoppas att internet funkar bättre där borta imorgon så jag kan få visa filmen på Baxter :)


Carolina spanar i hagen efter ridturen :)



En nyfiken fölunge undersöker vad vi har med oss på fyrhjulingen, vi plockade ner sommaren hagen som Baxter, JetBoy och Clarius har gått i och gjort ordning vinterhagar till Carolina, hästmammor och bäbisarna utanför deras stall.  Jag började städa lite grann där vi ska ha sadelkammare också men kom inte så långt. Ska fortsätta någon dag när jag har mer tid :) Har förövrigt bestämt mig för nya tallrikar och köpt dem, men har fortfarande inte packat upp dom ;)

Kommentarer
Postat av: mattemia

vad kul att att få se lite bilder på din blogg

2010-09-27 @ 08:20:30
URL: http://lusitanoqsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0