Börjar bli människa igen :)

Idag är första dagen på hela veckan som jag känt mig lite vid liv tror jag! Var nog mer nervös och stressad över hästskötarexamen än jag trodde.. :P Har sovit och segat både fredag och lördag kväll, det behövdes.

Idag har jag ägnat lite tid och kärlek åt vårat hem, dock har jag en stoor hög med papper som måste redas ut. Har fått pärmar och register av mami och hasse-papin så jag ska någon dag kunna göra ordning. Måste hålla ordning på alla Happys försäkrings- och veterinärpapper. Och så ska jag vara noga och spara allt som vi har pluggat på nu så det inte glöms bort :)

Har varit ute och myst med hästarna här hemma också, så skönt att ha lite extra tid för dom. Carolina ska kvala på fredag så jag har klippt och fixat lite extra med henne också. Imorgon börjar vi 07 på stallet, strax dags att krypa ner i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0