bra dag!

kände mig helseg imorse och inte bra alls - tog en resorb, treo och slemlösande kuckilimuckmedicin. katching!

red Carolina (som var überpigg och hade alla nerver utanpå) hemma innan jag åkte vidare till stallet, vi var ute och sprang på hoppbanan, städade och fixade lite. Sen väntade vi på Gunnar och kollade på ryttarsatsningen. Visade Zarina och Elmer när Gunnar kom. Zarina blev behandlad i sitt bakknä igen och Elmer får medicin med detsamma, i 10 dagar framöver.

Red Baxter idag! =D Annelie kollade på honom i början och tyckte han såg fräsch ut så jag red vidare ett tag. Dock inomhus för han var craazy ute i paddocken, farligt! Förrutom hans tråkiga högersida var han riktigt fin. Hade sällskap av Elin som hjälpte mig lite :) Sen filmade jag hennes hopplektion - och nu är vi hemma, skönt!


superfniss! ljud måste vara på ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0