Gårdagen

Började med att sova länge - igen, måste sluta med det! Gjorde oss iordning och åkte till Kungsnäs och kollade på hoppträning för Björne Carlsson, det var kul. Inspirerande, bra övningar och fina ekipage. Framför allt en häst - oj oj oj. När ska jag få en så fin häst ?

Efter det så åkte vi hem och påbörjade dusch och skrubbning. Lyckades faktiskt borsta fram en rätt så städad och vårdad version av mig själv ;) Sen åt vi julbord på Stadshuset med hovslagarna. Kvällen fortsatte senare på Bishops och Memento. Hade inte varit på krogen på över ett halvår, men trots att vi hade riktigt trevligt så insåg jag varför det är så sällan jag är ute också :p


annat var det på den här tiden - nyss fyllda 18år och rännde på krogen varenda helg!

Imorgon är det klubbhoppning - kan inte påstå att jag är superladdad just nu - kommer säkert bli nervös imorgon, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0