Hejsan

Här är det segstuga! Har varit risig och förkyld sedan helgen, det är rätt värdelöst. Känns som kroppen inte mådde bättre av söndagens övningar på Luciashowen :) Hasse har filmat lite och jag har tänkt att det ska laddas upp och visas lite klipp här, tids nog. Hörde att Lilly har vår tolkning på film, och med tolkning menar jag - när jag ramlar och slår halvt ihjäl mig :p

Igår var min syster här och vi var ute i det otäcka Birsta och shoppade julklappar, dom första två timmarna var humöret på topp - för då avverkade vi Grafströms, Equeen och Hööks. Men det var kul att hon kom hem en stund iallafall, och vi lyckades hitta ett par nya stövlar till henne istället för dom som vi beställde åt henne men inte passade :)


det blev ett par sånna här - hoppas dom får leva ett långt och lyckligt liv!

Idag har jag tänkt vischa iväg på, förhoppningsvis, dom jakten efter dom sista klapparna. Har ju en sån här bästa kompis som inte fick någon födelsedagspresent, detta kommer alltså kompenseras med en julklapp istället!
Ikväll åker jag upp på stallet för att titta på hoppträningen, det känns så jävla sämst att jag inte kan vara med och hoppa med B :(

På söndag är det julklappshoppning på stallet och jag har anmält mig på käckaste lilla Exxet, så på fredags morgonen blir det att trimma lite med honom. Pratade med Elin igår och vi konstaterade att senaste gången jag hoppade en någorlunda normal häst på tävling var nog när jag red Robinson - var kanske 16 år då :P haha, vi får väl se om det sviten bryts i helgen - lilla Ex har ju faktiskt några riktigt fräcka tricks i rockärmarna ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Paket, paket! PAKET! :D

2011-12-14 @ 20:40:17
URL: http://elinnordmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0