Något av det tråkigaste jag vet

Är att vakna med en nacke som är helt förstörd. Har ju en whiplash skada i nacken sedan ett mopedäventyr då jag var 15år. När jag var runt 15-17 kunde jag ha hur mycket ont som helst, men senare har det ändå varit mycket bättre. Men så ibland så är det som helt knäppt igen, idag stramar och drar det hela tiden, fast jag knappt rör mig. Sitter med värmekudde på nu. Jag som hade tänkt läsa en stund nu och sen åka till stallet och rida ut. Vi får se vad som går att göra senare - det brukar kunna bli mycket bättre om jag har värme på ett stund - hoppas på det idag också!

Jag har ju ansökt till läsa Naturkunskap B nu i vår, och eftersom jag lite svårt för kemi, fysik och natur så tänkte jag försöka göra mig själv en tjänst och börja läsa boken redan nu. Hoppas att det hjälper sen! Läste första kapitlet igår, duktigt av mig tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0