tacos!

hej,

eftersom Per börjar jobba nattskift idag och jag inte vill fixa mat själv har jag bjudit in mig själv på middag hos mamma - och tur för mig så var det tacos, det är så gott! Så nu sitter jag här och väntar på att det ska bli klart :)

Idag har jag varit lite halvseg om varannat, blev sen imorse (ovanligt), sen var jag med Anneli på morgonridningen. Stod där i manegen och beundrade hela 10 (!) morgonpigga människor som red runt, fnissade och stojade - imponerade i mina ögon, men också en smula irriterade ;) Hur kan man vara så fnissig och glad på morgonen? :p Jag vill också vara morgonpigg! Därefter fick jag rida Kupido, det var härligt att få sitta och trimma - vid det här laget var jag ju dessutom vaken också!

Eftermiddagen rullade på med ridning för några elever från Böle skola, gymnasiet körde Musse och Ala+Mariedal red. Jag hade tänkt rida ut på Baxter också, men var alldeles för frusen för att någon uteaktivitet skulle kännas det minsta lockande. Lånade ridskolans hackamore istället och skrittade runt barbacka i ridhuset medans jag studerade Anneli som tömkörde deras ponny. Det kändes inte så givande för varken mig eller häst men vi myste och kliades lite också, mysigt :)


kommer sakna Per ikväll och i helgen - vi kommer inte hinna se till varandra nånting alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0