Effektiv!

gick och la mig svintidigt igår! innan halv tio :) så imorse tittade man upp redan vid 8 helt av sig själv, har varit jätteduktig idag och gjort massa jobbiga saker. Drog ut precis allt ur hästgarderoben/skrubben! Det blev ett kaos i hela vardagsrummet, men sen sorterade jag, slängde, bar ner i källaren och höll på. Och nu är det jättefin ordning :) Sen tog jag mig en ridtur på en väääldigt pigg Carolina, red på i bra tempo två varv runt Bandsjön, det blir strax över en mil, hon hade lätt tagit två varv till kändes det som!

Efter det susade jag in och tog ett varv i duschen, packade bilen med alla kartoner, pant och annat skräp som jag samlat ihop under dagen och så åkte jag och Elin till Birsta. Köpte två piké t-shirts på H&M, perfekt att ha på stallet. Sen vidare till IKEA, skulle ha krokar till väggen i skrubben - men dom var slut. Köpte ett par gardiner till vardagsrummet och tyg så jag kan sy en gardin till köket. Sen började det värsta.... storhandla mat på Coop! Tack och lov att Elin var med, annars hade jag varit helt vilse. Men det slutade bra ändå, kom hem med massa saker! Har nu också lyckats packa in allt i skåp och frysar, tagit upp massa ren tvätt och sorterat in den. Ska alltid gå och sova så tidigt på fredagar tror jag ;)



Kommentarer
Postat av: mia

Mäh? värsta hemmafru-generna hos vilda Matilda, så fort kan väl ändå inte åren gått?

2011-02-25 @ 14:17:23
URL: http://lusitanoqsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0