Helg,dags att - SOVA!

Ja, äntligen är det helg. Måste absolut sova - effektivt och mycket :P

Men samtidigt är det ju så mycket på gång. Syster är hemma, vi ska till farmor och farfar, gå på V75. Susa runt på hästaffärer, gå på promenad och söka efter ridvägar, Carolina ska ridas på söndag osv ... Dessutom vore det bra om jag lyckades fixa lite matlådor och röja undan lite här hemma :)

Veckan som gått har verkligen varit fullspeckad! Hur blev det ens fredag igen?! Vi har ridit, sportat, longerat, varit på med på lektioner, veterinären, visat häst för hand, hoppträning och massa saker som jag inte kommer på nu. Annelie red Braxen idag, han var ju sjuukt fin! Elin filmade massor, ska försöka få med mig det till mamma imorgon och lägga ut på youtube. Den 19e mars är det klubbtävling i dressyr, vi har anmält oss till LB:2. Hur ska det gå? :P

Nej, nu måste Per komma hem ifrån travet så jag inte behöver vara mörkrädd. Då kan jag slappna av och somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0