Hur kan man ha träningsvärk i händerna?

Är så otroligt trött, började kl 9 imorse och sen har dagen bara sprungit iväg. Spännade och lärorikt med veterinär besök direkt på morgonen. Sen lite fix och när hästarna kom in tempade jag alla ridskolans hästar. Tog ca 1,5 timme :p Dagen avslutades med hoppträning med Baxter, gick hur bra som helst - jag är skitnöjd och tycker faktiskt att jag red riktigt bra. Hästen är ju värd typ en miljon så jag behöver inte skriva mer om hur bra han var ;)

Här kommer bilder från igår när vi var med Ingela och lärde oss saker om skor och hovar

Här är min röda rumpa när jag grejar med Elimer


En gipsplugg som Elin gjort på Mikron, det är för övrigt Elins bilder också. Jag är lite dåligt på att komma ihåg kameran, www.wickedwonderboy.blogg.se

Imorgon missar jag praktiken för jag ska på Granngården och jobba, men på fredag är jag tillbaks igen. Ska börja gå igenom mina passhästar då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0