Söndag

Hann inte alls med hälften av det jag hade tänkt idag.. tyiskt! Men lite saker iaf, har varit  till Oxsta och ridit Gurra. Banan var oskottad så jag fick rida på vägen, inte alls lika lätt att forma honom i sidorna då, dessutom höll jag på att frysa ihjäl. När jag kom hem red jag ut på Carolina, vägen är tyvärr stenhård nu, eller igen eller vad man nu ska säga. Men banan är väldigt fin så jag red 5 intervaller där, inte så snabba. Hon kändes väldigt fin så det var roligt! Vi ska försöka boka in något jobb på Bergsåker snart igen, ska bli kul pch spännande. Men jag blir ju så sjukt nervös också.

Imorgon är det stallet mellan 7-16 som gäller, hann inte börja med passhästarna i fredags det blir imorgon istället! Mina pass hästar är dessa;

Elmer
Tibor
Respit
Zarina
Linnie
Frasse
Spotlight
Elf
Filur
Whitney
Fleur
Mess
Farao
Prisse

Är fortfarande så nöjd med finaste Baxter, tänk att han hoppade så duktigt i lördags :) Såg att 0:an hade försvunnit i mitt sms-inlägg.  Han är dyr som knark! ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

haha, datten är också dyr som knark :p

2011-02-14 @ 08:20:21
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0