Update

Hej,

igår var vi i stallet 7-16, började dagen med att tempa alla hästarna - fortfarande ingen med feber! :) Sen släppte vi ut alla i bägge stallen, efter det satt vi i caeterian och pluggade lite, vi har fått i uppgift av Annelie att "sätta ihop" den utlimata hästen. Vi har fått papper med massa olika varianter av halsar, kotor, knän, hovar och så vidare. Ganska svårt! Tyvärr ska Elin på Åhlens tisdag-torsag den här veckan så vi får vänta tills fredag med att gå igenom det med Annelie. Ska bli spännande att höra om vi lyckats :P Sen sprang vi i ridhuset, det var för kallt ute. Gick igenom några passhästar också, Elin har gjort iordning en superbra pärm.

Idag börjar jag kl 13, ska åka upp lite tidigare så jag hinner rida Baxter innan fast jag känner mig inte jättemotiverad, varför blev det så kallt igen? Sen ska jag vara med på lektioner med Annelie ikväll, och så ska Tibor skrittas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0