Ett nytt år

idag är dagen första dagen på det nya året!

Har redan roliga saker inplanerade, som jag dessutom kan skriva upp i min fina röda kalender som jag fick av mamma i julklapp :) Idag har det däremot inte hänt så väldigt mycket, vaknade hemma hos Helena och Leif, sov väldigt skönt! Sen åkte vi hem till Storberget och jag skulle rida Carolina, men hon hade tappat en framsko, Per ska sko henne imorrn och så rider jag henne då. Idag longerade jag henne lite i djupsnön istället :P Hon var riktigt duktig, hon travade på ett perfekt tempo så hon var verkligen tvungen att ta i vartenda steg.

Nu på kvällen har jag och Per varit hos Baxter. Vi hade kvällsjour, borstade och pysslade lite med honom först och så fick han vara lös lite i lilla ridhuset :) Fast han var inte så busig som jag hade trott att han skulle vara. Till veckan är det slut på hans vila och vi ska börja rida igen, ska bli jättekul. Jag har sparat min nya hjälm tills jag ska rida på honom igen :D

Till veckan ska Carolina in på Bergsåker igen också, men den här gången ska hon bli körd i vagn, av Ulf Ohlsson. Jag är jättenervös, hoppas verkligen att det kommer gå bra :)



En liten kille som bor hos Svante Båth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0