Hemma igen

Hej,

nu är vi hemma från Jämtlandet igen, Per hon skott och verkat hästar och jag har kollat på, ridit och grejat :) Red på syrrans häst i måndags, farligt! Han hade luft- och akrobatikshow ;) Men det var väldigt roligt att rida på en färdig häst som kan allt. Perfekt för mig att få tvinga mig själv att trycka ner rumpan i sadeln och rida på.  Igår fick Jenny rida lite för mig, så jag kunde tjata på henne om lite saker. Det gick riktgt bra, synd att jag hade kameran i fickan hela tiden men tog inte en enda bild, klantigt.

På vägen hem idag så stannade vi till i Bispgården hos Baxters uppfödare, kollade på stona som bär på guldäggen i magen :) Lyckades ta lite bilder, fast blogg.se verkar inte vilja samarbeta med bilder idag så jag får prova det imorgon igen.

Red Baxter en stund i ridhuset idag, det gick helt okej :) Hade sån tur att Elin var på plats och filmade lite, har lyckats ladda upp en minisnutt, det får duga tills jag får tillgång till ett bättre internet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0