Lilla Penny sist jag var i Oxsta :-) det ä...

dsc00195 (MMS)

Lilla Penny sist jag var i Oxsta :-) det är så tråkigt att internet är så dåligt här. Idag har iaf hästarna varit jättefina, Carolina gick fyra intervaller på banan och var pigg och glad. Baxter fick galoppjobba igen och det gick bättre än sist. Både han och jag skötte oss riktigt bra, ner med rumpan i sadeln och slappna av i högerhand :-) dock är han ju en supermästare på att klämma in byten till vänster galopp ifrån höger. Mycket svårt att stoppa honom, jag måste lära mig att förekomma honom och bryta av innan han hinner byta. Sen fattar jag höger galopp igen och det blir jättejobbigt för honom - mohahaha! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0