Många känslor

Mycket som snurrar runt i huvudet nu. Känner mig rätt nere, hoppas det går över lika snabbt!

Baxter och Helena tränade för Maria Eriksson idag, det gick helt okej. Han hade lite jobbigt med höger bak, eller han har svårt med hela höger sida. Men det är bara att jobba vidare med det! Imorgon ska jag jobba några timmar på Granngården, måste rida Carolina innan och så har jag hoppträning för Annelie efteråt, hoppas det blir kul!

Den senaste veckan har jag i princip inte gjort nånting what so ever. Har varit riktigt dålig, men nu hoppas jag att bli riktigt pigg igen, snabbt!  Ska uppdatera om mina födelsedagspresenter och allt inom de nämsta dagarna :) Ska föröka komma i säng tidigt ikväll så jag orkar med allt imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Carina Slättman

Vill bara säga:



Hej Matilda!!



Hann inte heja då vi möttes i kurvan igår.



Kram Carina Slättman

2011-01-26 @ 11:03:32
URL: http://stallslattman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0