Update

Hej,

vårat internet är så sjuuukt dåligt! Otroligt frustrerande! Men nu har jag tjuvat Pers dator en stund och den har faktiskt varit uppkopplad ett tag nu så jag hoppas på att hinna skriva lite. Hoppade för Annelie igår med Baxter och det gick hur bra som helst! Han är ju lite seg men bara han orkar med sig själv bättre i galoppen så kommer det bli ännu bättre :) Hade också sån tur att Elin satt på läktaren utrustad med en kamera, filmen finns på hennes blogg www.wickedwonderboy.blogg.se men jag lyckas inte lägga upp den här just nu.

Idag har Baxter vila, var upp och mockade åt honom förrut, han var bara trött och mysig :) Red Carolina igår före jobbet, hon var fin. Ska ut med henne igen imorgon, hoppas det blir töväder och soligt. Har tre hästar till att rida i Oxsta imorgon, och på eftermiddagen kommer först farmor och farfar plus faster och hälsar på. Dom ville inte bli smittade av mina baciller när jag fyllde år så vi ska ha lite fikastund imorgon istället, lite senare kommer också tjejerna hit, kul!

Har blivit så förälskad i ett par ridstövlar... gjorde dessutom det dumma misstaget att prova dom och nu vet jag inte hur jag ska lösa det här..

GILLA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0