Ensam

Per är i Hällesjö på familjefest, och jag jobbar hela helgen :/
Eftersom jag är en fegskit så vågar jag inte sova ensam hemma - det går an om någon är hemma i det andra huset eller om Anders är på nedre våningen. Så nu har jag installerat mig hemma hos mamma :p Men jag saknar Per... Happy har tuggat i sig en kork från en vinare och sover. Packad hund?

Red Carolina idag, borde egentligen ridit båda men motivationen var inte på topp och när regnet slutat ösa ner fanns endast tid för en kvar. Hon var fin iaf, fick trava fram och tillbaka på banan lite  :) På tisdag kanske vi åker in på banan med henne, isåfall ska jag rida. Bara lugnt, och hoppas att det är lite hästar där för då kan jag rida långsamt i rätvarv utan att störa några.

Längtar tills nästa helg - då ska jag och Per åka bort tillsammans och mitt träns borde ha kommit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0