Jämtland - Granngården

Har jobbat idag, alla hästarna har vilat. Var ute när jag kom hem och tog hand om Arek åt Elin, Nylanders hade mockat redan men jag gjorde iordning mat, fyllde vatten och smörjde hans tokiga knöl. Sen slog jag gräs åt honom, Carolina och småtjoffsarna (Chick & Jätten). Gick ner och kollade till pojkarna också, dom var rätt sega :p Det var rätt mycket knott där nere men dom verkade inte så besvärade ändå :)

Imorgon jobbar jag 8-17 men ska försöka smita iväg lite tidigare eftersom det ska komma en och gå igenom Carolina, hoppas nästan att hon hittar nånting som behöver knyckas till eller så, det skulle kanske förklara varför hon har varit knepig. Sen kommer Anneli och Linn med lilla Alex också, sedan är alla sommarhästarna här! :)

Igår var jag och Elin till Jämtland ock kollade på syrran när hon tävlade, det gick jättebra! Det var första gången dom startade LB:2 och dom fick ihop 57%. Tävlingen var på en anläggning som heter Vålbacken, det är ett gammal tegelbruk som dom har gjort om rätt coolt :)


Kommentarer
Postat av: jenny

haha, aldrig!

slutklämmen är alldeles för rolig för att tas bort :)

2011-06-22 @ 09:57:39
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0