sommaren med hästarna går vidare!

dagarna susar fram!

Igår efter jobbet åkte jag och Per till Söråker. Per skulle sko Jasniec så jag tog chansen att följa med för att få träffa Desse och Jannice. Det var mysigt, han är så fin min Desse :)



Idag red jag Carolina på träningsbanan, hon fick gå intervaller. Första gången sedan april, det gick riktigt bra :) Första kändes hon lite osäker, som om hon kände sig för hela tiden. Men sen andra var hon på hugget! Sen linimentade jag henne ordentligt och lindade. Efter det så kom Anneli och Linn upp och alla hjälptes åt att göra klart pojkarnas myshage, det blev riktigt bra och dom vart nöjda över att få komma dit.

Imorgon blir det jobb på Granngården, men slutar 17 så det är skönt :) Carolina får ledigt, på torsdag ska jag nog rida Baxter första gången!


Blogg.se ville tydligen inte bjuda på fler bilder idag, det får bli senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0