Bad blogger

Hej,

har varit allt för seg för bloggning. Lite dåligt av mig, men anywho. Dagarna rullar på, lite segt..vissa saker går bra, andra mindre bra. Just nu tänkte jag zappa runt på lite hästsakersidor och göra ett litet collage på heelt onödiga saker men som är tjusiga och man skulle kunna tänka sig att äga :) Fast om jag hade massa pengar just nu skulle jag nog helst bara vilja flyga iväg någonstans med en tjusig hovslagare som jag känner och mysa massor! Finns det någon destination där det inte finns en enda tv-apparat? Och om det skulle finnas en liten en får den för allt i världen inte visa någon som helst sportaktivitet ;) Och helst inga farliga naturkatastofer heller, vart är det stället? :)

Baxter står iallafall nybadad i boxen och laddar inför lördag, och Carolina står i stallet och funderar ut nya karatekickar som hon kan använda sig av i försvar mot det minsta beröring från en skänkel ;)

Kommentarer
Postat av: mattemia

Haha du är rolig du. Ta med fina hovslagaren till bortre Mongoliet vettja. garanterat inga sportsändningar där, men massor av hästar i stället så då lär det väl inte bli nån semester för dig i alla fall ;)

Håller tummarna för fina Baxter o dig!

Kram

2011-03-18 @ 14:01:56
URL: http://lusitanoqsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0