hur kan det redan vara fredag imorgon?

Hello, ´

tänkte att jag skulle inleda med att berätta om hur trött jag är. Men eftersom jag är det varje kväll känns det rätt onödigt, det vet redan alla som läser här. Min mamma brukar bli galen om jag säger att jag är trött eller hungrig - för det tycker hon att jag är JÄMT! Inte vet jag ;)

Dagen har varit rätt bra, Annelie red Baxter imorse. Han var såklart suuperfin, det känns verkligen roligt och nyttigt att titta på. Efter det var lite personalmöte, lite fix med hästar. Red ut på Elmer och Prisse, det var hur skönt som helst, jag gillar ju när det blåser lite. Man får som ny fräsch luft i hjärnan. Sen var jag med på en ridlektion och dagen var sedan rätt slut.

Kockade ihop svingod kyckling - är grymt nöjd med det! Har även en filé kvar till lunch imorgon. Just nu är jag i soffan, fast jag borde susa runt och göra klart inför morgondagen och krypa ner i sängen. Men jag är lite besviken, hade sett fram emot att ha en riktig myskväll med Per men han stack iväg på träning - för typiskt!

Imorgon blir säker en bra dag, börjar med utsläpp av hästarna sen ska vi hoppa lite med ridlärarna, kul! Rida på Elmer, visitera och gå igenom ridskolans hästar och så vidare. När jag kommer hem ska jag ta ut Carolina på en sväng och mjuka upp henne lite, hoppas hon känns pigg och fin efter tisdagens snabbjobb på Bergsåker :)


Kommentarer
Postat av: jenny

men du ÄR ju jämt trött eller hungrig :p

...men å andra sidan brukar pappa alltid säga att jag är det...

2011-03-03 @ 21:48:03
URL: http://jav.blogg.se/
Postat av: mamma

du glömde att du fryser

2011-03-04 @ 14:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0