klart slut!

Söndag - och endast avslutningen på veckan kvar, Solsidan!

Har hunnit med ganska mycket fix idag :) Städat hemma, tvättat, röjt ur bilen, handlat, planterat om blommor (!), mockat hos finaste Baxter-Axter som hade trampat av sig en sko. Tur att jag känner en stilig hovslagare som hjälper mig med sånt :) Plus gjort mat som jag kan ha till lunch i veckan och ätit middag tillsammans med Per. Skönt att ha lite ledigt ibland så jag hinner komma ikapp med saker hemma och förbereda inför fullteckande dagar som kommer.

Nästa helg ska jag och Baxter tävla dressyr, klubbtävling på THF. Det blir debut i LB:2, hoppas det blir kul. Gruvar mig dock för att sitta ner på diagonalerna i mellantrav ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0