Söndags seg

Hej,

har haft en skön helg. Tävling, kollade på hoppning på Färsta. Umgänge med Elin och Henrik på kvällen, spelade TP och drack en liten cider :) Idag har jag kollat på tävling igen, mockat och myst lite med Braxen - han verkade trött idag. Var på tävlingssektionens möte, jag har blivit invald som suppleang i styrelsen, spännande. Nu på kvällen har jag ätit middag tillsammans med Per, masserat och stretchat Carolina. På onsdag ska hon in på banan igen. Nervöst som vanligt!

Nu borde jag egentligen sova, ska bara fixa och dona lite inför imorgon :)

Kommentarer
Postat av: jenny

jo. runda magen är också med på bilden :)

2011-03-25 @ 12:44:42
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0