utmattad

som vanligt. Har varit på PH-vet med Elmer idag. Spännande att så röntgen, ultraljud och stötvågsmaskinen. Sen fixade vi med lite tvätt och kollade på hästarna. Red Baxter i skogen också, det gick rätt okej ändå, han är så sjukt svår i högersidan!! Blir galen... vet inte hur jag ska få till det. I skogen går skritt och galopp bra, och inne går skritt och galopp i vänster varv bra. Men imorgon ska jag rida för Annelie, missar hoppningen på kvällen med honom - vilket suger. Men det är ju tävlingen på lördag också och jag vill verkligen att det ska gå bra. Om jag har en riiktig blåtur kanske jag kan få låna en ridskolehäst till hoppningen på kvällen.


såhär snygga var Elin och Elmer idag när vi väntade på röngten - inte illa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0