Dagarna springer iväg!

Hej hej,

hur kan det redan vara fredag imorgon? Veckan bara svischade iväg, den inledes med att min kropp var förbytt med en 80-årings, måndag och tisdag var katastorfal. Men i tisdags var vu ju iväg på vårat hemliga uppdrag - stack iväg hem till Jenny och fixade och trixade lite. Det var en rolig dag! Tyvärr var det inte gynnsamt för min redan sargade kropp. I onsdags kändes det som ett helt arbetslag arbetat med sprängningar i min hjärna och att hjärnätande parasiter ingripit den. Men två treo senare kom jag igång helt okej! Hade Vickan som kompanjon på stallet då Elin var borta på annat jobb. Det var tur för min att jag fick en kompis så vi kunde hjälpas åt att rida Kalle, Frasse, Elmer och Suzuki - alla herrarna skötte sig fint :) På eftermiddagen red jag Baxter också, hade dressyrsadeln och kämpade på lite, det gick helt okej.

Idag var Elin också borta men, tur för mig igen, så fick jag Linnea till hjälp med alla hästarna :) Nu är jag hemma i soffan igen och ska strax sova en sväng för att vara pigg imorgon - blir säkert en bra fredag med lite ridning och lektioner :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa, det är det :)

2011-11-11 @ 14:09:55
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0