försöker ladda

Sitter hemma hos Jenny i Stugun och försöker mentalt förebereda mig för dressyrtävlingen imorgon, jag vet att jag är alldeles för dålig på att använda mitt huvud till något mer än hjälmhållare inne på banan. Jag måste bli bättre på att utnyttja alla våra styrkor, försöka att dölja våra svagheter och vara fokuserad hela tiden. Är expert på att vara nöjd med något och så tänker jag - fan vad bra det där blev! och vips, så har en hel kortsida passerat och jag missar att vara förbered på nästa moment. Men övning ger färdighet! Imorgon hoppas jag på att vi ska vara överens i högersidan och att jag ska vara stark och inte ägna en tanke på hur ont det gör i hela min kropp av hans fruktansvärt jobbiga gångarter ;)

Tittade runt lite på tidigare tävlingsfilmer och hittade en som såg riktig trevlig ut, hoppas vi kan visa upp något sånt här imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0